فوتبال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فوتبال
نوشته شده در سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 154
نویسنده : رضوان بوربور شیرازی

فوتبال پرطرفدارترین ورزش دنیاست و بسیاری از ما فوتبال دنیا به ویژه فوتبال اروپا را دنبال می‌کنیم و طرفدار یک تیم اروپایی هستیم. لیگ‌های انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و بعد از آن‌ها، آلمان و فرانسه طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

اصلا چرا طرفدار یک تیم می‌شویم؟ شاید به یاد نیاوریم که اولین‌بار به چه دلیل به یک تیم فوتبال احساس علاقه پیدا کردیم. شاید یک موضوع کوچک در آن تیم، جو اطرافیان و ... باعث طرفداری ما از یک تیم شده باشد.

اما به طور کلی سطح لیگ اروپا قابل مقایسه با فوتبال دیگر نقاط جهان نیست و همین سطح بالای مسابقات باعث شده که بسیاری در سراسر جهان مسابقات لیگ اروپا را دنبال کنند. لیگ انگلیس به علت غیرقابل پیش‌بینی‌بودن و سرعت بالای آن بینندگان بیشتری در دنیا دارد. البته لیگ اسپانیا نیز دست‌کمی از لیگ انگلیس ندارد.

در هرکدام از این لیگ‌ها رقابت اصلی قهرمانی بین تیم‌های برتر لیگ است. در انگلیس، مربع منچستر یونایتد، آرسنال، چلسی و لیورپول؛ در اسپانیا مثلث بارسلونا، رئال مادرید و تا حدودی والنسیا؛ در ایتالیا مثلث اینترمیلان، آث میلان و یوونتوس و در آلمان مثلث بایرن مونیخ، دورتموند و تا حدودی لورکوزن رقبای اصلی قهرمانی هستند. هرکدام از این تیم‌ها طرفدار خود را در دنیا دارند. در فوتبال اروپا هر تیمی طرفداران خاص خودش را دارد و مثلا این‌طور نیست که در انگلیس همه طرفدار مربع قهرمانی باشند. تیم‌های دیگر هم متعلق به هر شهری که باشند در همان شهر طرفداران خود را دارند و در بازی‌هایشان تشویق می‌شوند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: